четвер, 16 липня 2015 р.

Напад літніх лінощів :) І знову Бохо-блокнот.

Привітики :) Як справи? Літо у розпалі. До моєї відпустки ще далеко, а мені вже невтерпець. Лінощі напали разом із аллергією. Але я чесно з ними борюся :) Консервую, варю вареньки, сушу ягоди і фрукти і навіть трішки творю. В планах нові лялечки, в новій для мене техніці і звісно ж повно ідей для нових блокнотів. Вже планую новорічні роботи. А поки що покажу літній бохо-блокнотик. Чесно зізнаюсь, він мій улюбленний на данний момент.
notebook, handmade notebook, notepad, блокнот ручной работы, купить блокнот, винтажный блокнот
Пташка частково вишита, частково намальована аквареллю. Гілочка - чіпборд, Крапельки дотсів зеленого і синього кольорів. Бавовняне вінтажне мереживо.

Крильце вишила пєтками і бісером. Воно двохшарове, скрап бумага і бавовна.

Сторінки тоновані кавою, чаєм з корицею, ваніллю і кардамоном. Аромат незрівнянний.




А тепер піду рвати вишню, щоб насушити дітям смакоти :)
 P.S. І нагадую про мою цукерочку.



10 коментарів:

  1. красивенно! як і усі роботи)))

    я вже в очікуванні нових творінь))

    ВідповістиВидалити
  2. Как интересно сочетаются разные техники! Красиво очень!

    ВідповістиВидалити
  3. Оль, ну вот что значит я заработалась.... Вся блого жизнь мимо проходит. Так рада тебя видеть хоть тут, а ещё твою рукотворную красоту. Молодчинка ты, шикарная работа!!!
    Обнимаю!!!

    ВідповістиВидалити