четвер, 28 травня 2015 р.

Я на Etsy і Блокнот "Весняна мелодія".

Доброго всім ранечка і гарного дня. От уже і пятниця! Уря! Що важливого сталося цього тиждня, так це те що я нарешті наважилася відкрити свій магазин на Etsy. Поки що там тільки три роботи і я вчуся, читаю, розбираюся. Вже бачу деякі помилки в себе, наприклад з головними фото робіт, тож чекаю гарного освітлення щоб зробити інші і поміняти, а ще сфотографувати нові роботи. Планую хоч трішки наповнити магазин і тоді почну активно його "продвигати" (не знаю українського еквіваленту цього слова). Я сповнена ентузіазму.
   А тепер про мої роботи. Покажу ще одного блокнота. Назвала його "Весняна мелодія".
hand made notebook, hand made notepad, купить блокнот, блокнот ручной работы

Блокнот формату А6. 120 листів, тонованих кавою і спеціями. На обкладинці вишивка, сама обкладинка обтягнута бавовною.







Маю нові цікаві роботи. Сподіваюсь на днях зможу показати. А на сьогодні в мене все . Па-па.

11 коментарів:

  1. молодчинка! сподіваюсь, що магазинчик буде процвітати та приносити тобі задоволення)))

    ВідповістиВидалити
  2. Оля, чудова робота! Успіхів тобі в продажах!

    ВідповістиВидалити
  3. Яка краса!!! Була в тебе в магазині, роботи там дуже круті!!! Бажаю тобі більше гарних клієнтів і замовлень!!!
    Зі святом тебе, дорогенька!!!

    ВідповістиВидалити
  4. У тебя чудесные работы! пусть все сложится!
    кстати. на етси размещение работ платное?

    ВідповістиВидалити
  5. Спасибо, Ань.
    Вообще да, платные. 20 центов с работы, но если ты зарегистрируешься по пригласительной ссылке от кого-то уже зарегистрированого, то будет тебе 40 бесплатных размещений. А еще Этси берет 3 % от продажи.

    ВідповістиВидалити