вівторок, 13 січня 2015 р.

Ура !!! Я нарешті з "Радістю" !

Привіт! Сьогодні я нарешті отримала довгожданну посилочку-подарунок в рамках обмінника Дарую радість. Повідомлення з почти знайшла в почтовому ящику ще в суботу, але наше відділення в неділю і понеділок не працює, тож нетерплячка в мене була неймовірна. А сьогодні я нарешті змогла забрати свій подаруночок. Відкриваю посилку, а там мммм... шкатулочка. Ароматна і така красива.


 А в шкатулочці повно скарбів. Були ще солодощі, але вони не дожили до фотографуваання.
 А прислала мені це все Олена ( блог GREEN SKRYNIA). Оленко, дякую дуже за кавове диво. Такого подарунку варто було чекати. Шкатулочка просто чудова. Я взагалі дуже люблю шкатулочки. І кавовий запах люблю. І мереживо... Техніка дуже цікава. Якщо не знати, з чого,  здогадатися важко. І матеріали мене дуже порадували. Тканинки, шармики, серветки, намистинки, паєтки, гудзики все дуже гарне і потрібне. Обов`язково знайду їм найкраще використання.
Ще раз дякую :) І Вікторії окреме спасибі, що організувала чудовий проект.
 На сьогодні у мене все. Завтра покажу свою нову роботу. Па-па! Усіх благ!




9 коментарів:

  1. Поздравляю с Радостью- кладом!!! Всего тебе самого светлого, дорогая!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Олю - я ДУЖЕ-ДУЖЕ рада, що все сподобалось!!! І вміст і сама шкатулка.
    Дивно, що таааак довго по пошті йшла - я вже не знала, що і думати! Розпереживалась. :)
    А що ти будеш в шкатулці зберігати, придумала? :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олено, я в захваті від подарунку. Ідея і виконання супер. А стосовно того, що довго йшло... Мабуть працівники укрпочти забагато святкували :) Я перевіряла свою скриньку кожного дня, вже навіть дзвонити збиралася.
      В шкатулці зберігатиму мереживо. В мене є шкатулочка, де я тримаю стрічки і мереживо, але вони вже не поміщаються разом, тому мереживо переїде у нову. Це буде зручно і гарно.

      Видалити
  3. Вітаю!!!!! Скринька чудова!!!! Оленка - така вигадниця;)
    Спасибі вам, дівчатка!

    ВідповістиВидалити